PX10000 a fost proiectat si construit pentru a putea fi transportat foarte usor in locurile unde este nevoie de energie electrica.
Prime power (PRP) reprezinta puterea continua pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure in mod continuu in timp ce alimenteaza o sarcina electrica variabila, atunci cand functioneaza pentru un numar nelimitat de ore pe an, in conditiile de exploatare convenite, intervalele de mentenanta si procedurile fiind efectuate in modul stabilit de catre producator.
Standby power (ESP) reprezinta puterea maxima disponibila la o sarcina variabila, in conditiile de functionare prevazute, pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure, in caz de pana de curent sau in conditii de testare, intervalele si procedurile de mentenanta fiind efectuate in modul stabilit de producator.
PROTECTII:
- protectie la lipsa uleiului
- protectie termica
DOTARE STANDARD:
- voltmetru
- contor ore de functionare
- indicator nivel combustibil
- iesire 12V DC 8.3A
- 2 prize SCHUKO 230V 16A IP54
- 2 prize 2P+T CEE 230V 32A IP44
Generator de curent pe benzina PRAMAC PX10000, portabil, monofazat, 9.3 kVA, pornire electrica
Descriere
Generator de curent pe benzina PRAMAC PX10000
Specificatii tehnice:
Utilizare | Sursa independenta |
---|---|
Tensiune furnizata | 230V/50Hz |
Tip alimentare | cu motor termic |
Combustibil | benzina |
Tip constructiv | fara carcasa |
Tip pornire | electric + pornire la sfoara |
Putere standby de urgenta ESP (kVA) | 10.3 |
Putere standby de urgenta ESP (kW) | 9.3 |
Putere continua COP (kVA) | 9.4 |
Putere continua COP (kW) | 8.5 |
Date tehnice motor: | |
Capacitate ulei (l) | 1.6 |
Aspiratie | Natural |
Emisii de eşapament optimizate pentru 97/68 50Hz (COM) | Stage V |
Factor de putere (cos φ) | 1 |
Model motor | LC196FD |
Producator motor | Pramac |
Capacitate cilindrica (cmᶟ) | 622 |
Turatie motor (rpm) | 3000 |
Control turatie | mecanic |
Racire motor | cu aer |
Date tehnice alternator: | |
Clasa | H |
Borne | 2 |
Frecvenţă Hz | 50 |
Tensiune V | 230 |
Sistem de regulare tensiune | AVR |
Date dimensionale: | |
Lungime (L) mm | 837 |
Lăţime (W) mm | 785 |
Înălţime (H) mm | 924 |
Greutate fără combustibil kg | 143 |
Dimensiuni cutie carton lungime/lăţime/înălţime mm | 920x645x675 |
Capacitate rezervor combustibil (l) | 48 |
Autonomie | |
Consum combustibil la 75% l/h | 4.29 |
Timp de funcţionare 75% din sarcină h | 11.19 |
Nivel zgomot | |
Nivelul de zgomot garantat (LWA) dBA | 101 |
Nivel de stridenţă a zgomotului la 7 mt | 73 |
PRIZE: | |
SCHUKO 230V 16A IP44 | 2 |
2P+T CEE 230V 32A IP44 | 2 |
Ce spun clientii
Descriere brand
Pramac – Un jucător de top pe piețele globale.
PramacIstoria a început în 1966, când familia Campinoti a fondat o companie de echipamente pentru construcții. Pramac a evoluat întotdeauna, extinzând portofoliul său de produse și devenind reperul global pentru producția de generatoare și echipamente de manipulare a materialelor de depozit. Pramac"liniile de afaceri diverse asigură compania este un jucător de frunte într-o mare varietate de piețe globale.
Pramac este prezentă în peste 150 de țări diferite, cu 17 sucursale și 8 fabrici de producție situate în Europa, Asia și America de Sud. Produce o gamă completă și flexibilă de produse care satisface întregul spectru de nevoi energetice pentru a se potrivi clienților din întreaga lume.
Cu sprijinul a aproximativ 1100 de angajați și a 10% dintre ingineri, Pramac a dezvoltat experiență tehnologică, care este pe locul doi. PramacProcesele de fabricație integrate vertical asigură calitatea și performanțele optime ale tuturor produselor proiectate.
Tot PramacResursele și energiile sunt într-adevăr dedicate celor mai exigente piețe, cu scopul de a oferi produse adecvate scopului. Utilizarea componentelor de cea mai bună calitate și construirea de parteneriate strategice, Pramac este capabil să ofere performanțe garantate ale produselor cu suport global.
2016 a văzut Pramac să devină parte a grupului Generac formând al treilea cel mai mare producător de generatoare și turnuri de iluminat din lume. Din 2002, Pramac joacă un rol principal în Campionatul Mondial de MotoGP, cu echipa sa "Pramac Racing" și parteneriatul său puternic cu Ducati Corse.